24 octombrie 2009

De ce Copacul Cunoasterii?

Cred ca multi din noi am auzit la biserica, la scoala ori am citit in Biblie, sau pur si simplu de pe Internet despre Copacul Cunoasterii (al Binelui si al Raului) despre care se vorbeste in Biblie la Geneza.
Numele blog-ului meu provine evident de la simbolul Copacului Cunoasterii. Mi-am creat acest blog pentru ca imi doresc sa am un loc in care sa impartasesc familiei, prietenilor, colegilor si poate cine mai e interesat, lucruri din viata mea personala, din realitatea romaneasca, cu toate fetele ei, si bune si rele, informatii pe care le-am citit pe Internet si care mi se par interesante ori amuzante - filme, poze, glume etc.

Un blog despre minciuni adevarate si adevaruri copiate!

Bine ati venit pe blog! Daca aveti o parere despre ce am postat pe blog, pro sau contra puteti face comentarii, sunt binevenite.



Simbolul Vietii si al Cunoasterii
Aflati in Gradina Edenului, Adam si Eva nuzii (primii oameni de la facerea lumii), descopera ca langa ei in Gradina Edenului sunt doi copaci mai deosebiti,Copacul Vietii care oferea viata eterna celor ce se hraneau din el si Copacul Cunoasterii ce oferea puterea de a distinge intre Bine si Rau. Adam si Eva aveau dreptul de a manca orice fruct, chiar si din Copacul Vietii, mai putin din fructele cunoasterii.

Sarpele, cel mai intelept animal in gradina Edenului a reusit sa o convinga pe Eva sa guste din fructele interzise, promitandu-i ca va fi la fel de inteleapta ca si Dumnezeu. Eva l-a convinsa la randul ei pe Adam si impreuna au infaptuit pacatul original. Au descoperit Binele si Raul. Imediat ce au muscat din fruct si-au dat seama de primul rau: goliciunea lor. Si-au dat seama apoi ca au gresit neascultand cuvantul Domnului. Isi pierdusera inocenta iar pacatul le apasa sufletul.

Ceea ce era inainte alb si curat acum era patat de primul pacat. Cel ce avea sa il poarte fiecare nou nascut. Dumnezeu a stiut ca cei doi i-au incalcat porunca si i-a izgonit din gradina Raiului. I-a osandit sa traiasca pe pamant, in chinuri, durere si boli. In frica, in neliniste, in soare, transpirand pentru a-si castiga hrana.

Niciun comentariu: