30 octombrie 2009

Vreau sa o vad pe Mihaela Radulescu din nou la tv


Am citit zilele astea in ziare ca Mihaela Raduleascu se gandeste sa faca o emisiune pentru Antena 1, dar transmisa din Monaco. Poate o vedem curand din nou la tv. De ce imi place de ea , in afara ca e din Piatra Neamt aproape de locurile unde am trait o perioada lunga de timp.

Imi place de ea pentru ca este o femeie deosebita, un personaj controversat, care atrage si provoaca oamenii sa isi manifeste simpatia, aprecierea, invidia sau dispretul fata de ceea ce inseamna un VIP in Romania.

Mi-a facut duminicile mai frumoase atatia ani la randul, am vazut la ea o persoana capabila sa fie naturala, sa spuna ce gandeste, ce simte, fara sa o intereseze prea mult ce spun ceilalti din jur. Am vazut-o implicandu-se in diverse campanii de strangere de fonduri pentru persoane cu probleme medicale, pentru sinistrati etc. Reusind prin felul ei sa atraga oameni din diverse domenii de activitate: politic, economic, social, cultural ori muzical, sa se implice alaturi de ea in aceste campanii de strangere de fonduri. S-a implicat si in campanii care au creat controverse in jurul ei, glume, cum este cea impotriva fumatului. A indraznit sa scrie o carte "Despre lucruri simple" si acum a revenit în România pentru a-şi lansa un nou volum, "Nişte răspunsuri", o carte care "e mult mai multă ficţiune decât realitate". A deschis cateva magazine cu haine pentru copii'' Piciorul gras'', si cate lucruri nu a mai facut ea si noi am urmarit-o la tv, in revistele mondene.

Pe Mihaela Radulescu am vazut-o asa cum este ea in realitate, cu bune si cu rele, cum putine persoane publice ar fi in stare sa fie. E o femeie puternica care a fost in stare sa isi recunoasca iubirea pentru un barbat mai tanar decat ea. Imi este oarecum greu sa o definesc in cateva cuvinte, pentru ca ea e in multe feluri.

Despre ea se pot spune multe lucruri ca e frumoasa, ca vorbeste despre toti si despre toate, ca stie sa provoace oamenii sa discute despre ea, ca stie sa se faca placuta dar si invidiata sau urata, dar niciodata nu vom putea spune despre Mihaela Radulescu ca e o femeie banala, falsa, fara bun simt sau nesigura pe ea.

Niciun comentariu: