28 octombrie 2009

TESTUL PORCULUI- test de personalitate



De obicei, cand am putin timp liber la job, iau o pauza de cafea cu colegii, vorbesc pe net, citesc presa romaneasca sau fac teste de personalitate.
Am o placere de a face teste, sa nu ma ziceti sefului. Nu de alta dar poate ma trezesc ca imi da si el un test si nu stiu cum am sa il trec.
Astazi am profitat ca am avut un program mai lejer, sefii erau plecati de la birou, si am facut un test foarte interesant. Se poate sa fi auzit de el. Testul porcului se numeste. Nu a durat mai mult de 5 minute, asa ca l-am facut repede. Mi-a iesit un porc de toata frumusetea, mare si zambitor, numai bun de taiat la Craciun. :) Glumesc, cum sa fac asta, cand porcul din desenul facut semnifica personalitatea mea.
Facusem testul acum cativa ani, dar nu prea a fost corect, pentru ca l-am facut din cauza unui psiholog de la scoala, si am mai ''aranjat'' purcelusul sa dea bine.

Daca vrei sa faci si tu testul, atunci ia o foaie A4 sau alege o pagina libera din agenda ta si apuca-te de desenat. Imagineaza-ti un porc, un purcel, un purcelus sau o scroafa... o scrofita si deseneaza-l sau deseneaz-o. Nu ti se testeaza talentul la desen, deci deseneaza asa cum poti tu.

Nu trage cu ochiul mai jos la interpretare, daca vrei sa afli ce personalitate ai.

___________________________________________________________
___________________________________________________________


Acum ca ai terminat de desenat, citeste mai jos ce releva desenul despre tine!

Daca ai desenat porcul in partea de sus a paginii, gandesti pozitiv si esti o persoana optimista.
Daca ai plasat desenul tau in mijlocul paginii, esti o persoana bine ancorata in realitate, cu picioarele pe pamanat.
Daca ai desenat porcul in partea de jos a paginii, esti o persoana care isi face multe griji si care are tendinta de a gandi negativ.
Daca porcul este cu capul spre stanga, esti o traditionalista; esti o fire prietenoasa care tine foarte mult la valorile familiei.
Daca porcul este cu capul spre dreapta paginii, esti o persoana activa, cu idei inovatoare; nu esti un familist si nu prea tii minte datele (date de nastere, etc).
Daca porcul te priveste din foaie, esti o persoana directa, cu o atitudine justitiara si nu iti e frica sa discuti in contradictoriu.
Daca desenul tau e incarcat, cu multe detalii, asta denota faptul ca esti o fire analitica, grijulie, neincrezatoare.
Daca desenul tau are putine detalii, esti emotiva si naiva, nu tii foarte mult la detalii si iti asumi riscuri.
Daca porcul din desenul tau are patru picioare - i se vad toate patru, este o persoana sigura pe sine, incapatanata, care tine foarte mult la propriile idei.
Daca porcul are mai putin de patru picioare, nu i se vad toate, atunci esti o persoana care nu e sigura pe sine, care trece prin-o perioada de schimbari majore.
Daca porcul are mai mult de patru picioare... hai nu fi prostuta, stii de la biologie ca porcul are 4 picioare, nu?
Marimea urechilor porcului - daca porcul are urechi mari inseamna ca esti un bun ascultator; deci cu cat urechile sunt mai mari, cu atat mai bine.
Coada porcului - cu cat e mai lunga, cu atat mai bine, pentru ca lungimea cozii e indicatorul calitatii vietii tale sexuale.
(www.121.ro)

Niciun comentariu: